ēde
ēde - jautājumi un diskusijas
Mazam sunim krīt ārā spalva, ēde? (14)
Brauca uz dibena,tad attarpoju,bet probl.turpinas krit ara spalva ...aste jau plika..:(
Brauca uz dibena,tad attarpoju,bet probl.turpinas krit ara spalva ...aste jau plika..:(
būtu labāk pastudējis sastāvu dzīvnieku barībai un ar ko cilvēki baro savus mīluļus, no dažas labas barības tiešām dzīvnieks var aiziet bojā priekšlaicīgi un ne jau no attārpošanas pilieniem.. Alergija.Javed pie vetarsta. ··· ēde: Mazam sunim krīt ārā spalva, ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
nojaushot ka katrs remonts maksaa kosmosu.
taa paziimeeshanaas kaare tik liela?
nekur eiropaa nepeerk premium auto stipri lietotus.jo zin izmaksas.tik latvijaa visi peerk premium nodziitus un tad kombinee.kaa uztureet to auto.
briinumzeme latvija un briinumcilveeki Taa nav tikai kkeede, kas jaamaina, tas viens. Buus ap 3 sstukaam, pluss miinus. Ja leetaak, good :)
Un taa ir , lietotus daargaa gala autinnus var normaali atllauties tikai , vai nu bagaati cilveeki, vai ja pats esi mehaanikkis labs. Detallas nav daudz daargaakas, kaa citaam massiinaam, bet darbs, zinaassanas tiem darbiem , un insturumenti lai tos darbus dariitu, viss maksaa naudu, pamatiigu.
Paareejiem buutu jaabrauc ar autinniem, kas jauni nemaksa vairaak par 35. Un tie autinni kalpo labi arii. Var vesaa mieraa braukt no punkta A liidz punktam B, un viss. S-65.
Nedzīvo pagātnē. Tie laiki, kad motoriem nemainīja ķēdes ir sen beigušies. Aizmirsti un nepopularizē muļķibas, citādi dunduki, kuri šito guiņu saklausās, saka ka viņus servisi grib izģērbt, kad saka ka BMW daudziem modeļiem ķēde ir jāmaina pēc 150 000. Un ja to nedara pēc ši noskrējiena, tad nākamais maksājums ir par motora galvas kapitālo remontu, plus tāpat ķēdes maiņu! Jo ķēdes plīst. Mūsdienu auto taisa lai tie brauktu ne pārāk daudz un ne pārāk ilgi. Q5 vai BMW - kāda starpība, ķēdes ir gandrīz visiem. Tagad arī jaunie Peugeot dīzeļdzinēji ir ar ķēdi. Ja tā pārtrūkst - dzinējam finišs. Man gan paveicās, darba autiņš bija vēl ar rūpnīcas garantiju. Ielika jaunu dzinēju uz dīlera rēķina. Piedodiet ,tie kas var atļauties jaunus auto no slona.Tādu mums labi ja daži procenti no visiem auto īpašniekiem.Ko gribu ar to teikt,tie kas kaut ko prot no auto remonta,šādas astronomiskas cenas nebiedēs.Tiesa gan ne Audi q 5,ne q3 tiem nebūs.Būs daudz piezemētāki auto ,kurus veči paši spēs aprūpēt.Gan eļlu samainīt,gan ķēdi samainīt,arī motorā ielīst un elementāri slabot.Tiem lietota mašīna kustēs vēl ilgi.Lielākā problēma būs rūsa.Bet ar to arī var un vajag cīnīies ··· ēde: Cik maksā ķēdes nomaiņa ... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) »
Bija kaadreiz man 745 , ar paarsleegu zem stuures. Super eerti- ar vienu pirkstu - drive, revers, park. Pilseetas trafikaa llloti eerti. Ne reizi nebaja probleemu. Uz reversu nejauši nevar nospiest, vispirms jānobremzē! Sevisskki apdaavinaataajiem te - salauzt var pilniigi visu. :) Ari rokas kaarbu , ar paasleegu uz vidus konsoles ierastajaa vietaa. Laikam bija 2004 , E65 , factory sport paka , full AC spoiler kit, mateeta zallgan paleeka bija, passi kraasojaam.Tajaa laikaa bija bomba vienkaarssi, cilveeki uz ielas focheeja to autinnu nonstopaa.... Tiirs V8 bez turbiinaam . Mmmmmm prfekts autinns bija. Interesanti, kas notiek, ja uz 200 km/h ar vienu pirkstu nejauši pārslēdz uz reverss 😂 ··· ēde: Mercedes ML ar automatisko ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Ka atvert bagaznieka durvis no salona iekspuses Mercedes A klasei? (6)
Ar pulti neatblokejas un no arpuses nevar atvert ar atslegu atversana nav paredzeta
Ar pulti neatblokejas un no arpuses nevar atvert ar atslegu atversana nav paredzeta
A taa, oHo stilinna, a lomiks derees? Slikti,iesaku braukt uz servisu Tas jau arii ir vieniigais variants, no salonaa ieliist bazzniekaa , ja ir tas iespeejams vispaar. Ja nee, vajag tomeer zinaat modeli konkreeti, gadu. Tad var pa nettu mekleet idejas. Ne jau oHo peerles te paliidzees ....
https://www.youtube.com/results?search_query=MB+A+class+how+to+open+trunk+if+lock+is+damaged ··· ēde: Ka atvert bagaznieka durvis no ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
MB Sprinters 313cdi nestrada ABS (8)
Sveiki auto fani jautajums tads ka manam auto nestrada ABS. Deveji ir kartiba ABS bloks ari. Kad nospied bremzi un iedarbini auto lampina nedeg kad palaid bremzu pedali lampina iedegas kas varetu but par vainu?
Sveiki auto fani jautajums tads ka manam auto nestrada ABS. Deveji ir kartiba ABS bloks ari. Kad nospied bremzi un iedarbini auto lampina nedeg kad palaid bremzu pedali lampina iedegas kas varetu but par vainu?
Autorizētais serviss sia Domeniks! Tur tev visu paskaidros, izskaidros un arī sarēķinās ...
Reizeem uz ABS lampinjas veel dazhas sisteemas ir uzkaartas.
Skan kaut kāda neloģika. Ir MB specialisti (ne Domeniks), pie tiem arī jāgriežas.
trūkst bremžu eļļa (varbūt)... ;)
Gan jau ka bremžu pedāļa varde pie vainas. Bet te jau var tikai minēt. Pieslēdz pie datora, un bez minēšanas tādus sīkumus pateiks.
··· ēde: MB Sprinters 313cdi nestrada ABS lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Degvielas patēriņa norma uz 100 km pilsētā Mercedes Sprinter? (9)
Mercedes Benz Sprinter, 2017. izl.gads, pašmasa 2211 kg, pilna masa 3000 kg, kravas furgons N1, dīzeļdegviela - kāda ir degvielas patēriņa norma uz 100 km?
Mercedes Benz Sprinter, 2017. izl.gads, pašmasa 2211 kg, pilna masa 3000 kg, kravas furgons N1, dīzeļdegviela - kāda ir degvielas patēriņa norma uz 100 km?
un viena kamieļmātes kaka ārpuspilsētas.. atsleegas vaards lielajam pateerinjam sleepjas auto pashmasa..2200 kg..un iekraut var liidz 3000 kg..sanaak 800 kg.nopietni?.auto meesls.viennoziimiigi..man ir" mazais" kabluks..tam jau kravnesiiba 700 kg peec teh.pases.. ".un logiski ka riis degvielu lai kustinaatu sho lielo masu Gan jau ka 11-12 l jārēķinās. Tas pa pilsētu mīcoties. Patiesībā aptuvenajam patēriņam būtu jābūt norādītam specenē, un netā tādu droši vien, ka var atrast. No pieredzes - faktiskais vidējais patēriņš varētu būt 1.2 pret specenē norādīto, bet lielā mērā atkarīgs, kādu degvielu izmanto. Ar dārgo dīzeli noteikti būs mazāks. Norma - nu, principā tā ir transporta uzņēmuma vai nodaļas vadītāja atbildība. ··· ēde: Degvielas patēriņa norma uz ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) »
Nauda ir? Tad par ko jautājums?
Krēslus ielikt var, bet ja grib lai tie krēsli arī silda, tad nāksies patērēties uz vadības bloku iegādi, nomaiņu, programmēšanu un uzstādīšanu, papildus elektroinstalācijas izveidi, jo jaunāks auto jo komplicētāks un dārgāks process.
easy, tikai jautājums par to , kur tos taisies ielikt....un ar ko apsildīt....
https://www.amazon.com/gp/product/B002U6IL9O/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&tag=three04-20&linkCode=as2&cam
p=1789&creative=390957&creativeASIN=B002U6IL9O Atkarīgs protams no automašīnas, no modeļa. LADAi - diez vai :D
Bet vispār normāls auto ražotājs izveido bāzes modeli, ko var apkarināt ar visādām ekstrām, bet pēc tam tās liek klāt atkarībā no klienta vēlmēm un maciņa. Ja gribi apsildāmus sēdekļus - lūdzu, maksā ! Ja negribi - tad mašīnā būs pliks štekeris kur tādus ir iespēja pieslēgt un vieta panelī slēdzītim. Vienkāršāk ir uzražot vienu bāzes modeli, kuram visas šīs iespējas ir, nekā pēc tam mocīties ar pārbūvi. Šodien jau aiziet pat tik tālu, ka uzražo un atstrādā vienu dzinēja modeli, piemēram 200 HP, bet pēc tam mainot programmas motora kompjūterā, no tā paša motora uztaisa versijas ar 170 HP un 150 HP. Tas ir daudz vienkāršāk, kā izprojektēt un palaist ražošanā trīs dažādus dzinējus. Savukārt speciālisti pārprogrammē šo kompjūteru un atkal no lētākā 150 HP motora izspiež 200 HP. To sauc par chip-tuning :) ··· ēde: Apsildāmo sēdekļu ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
p=1789&creative=390957&creativeASIN=B002U6IL9O Atkarīgs protams no automašīnas, no modeļa. LADAi - diez vai :D
Bet vispār normāls auto ražotājs izveido bāzes modeli, ko var apkarināt ar visādām ekstrām, bet pēc tam tās liek klāt atkarībā no klienta vēlmēm un maciņa. Ja gribi apsildāmus sēdekļus - lūdzu, maksā ! Ja negribi - tad mašīnā būs pliks štekeris kur tādus ir iespēja pieslēgt un vieta panelī slēdzītim. Vienkāršāk ir uzražot vienu bāzes modeli, kuram visas šīs iespējas ir, nekā pēc tam mocīties ar pārbūvi. Šodien jau aiziet pat tik tālu, ka uzražo un atstrādā vienu dzinēja modeli, piemēram 200 HP, bet pēc tam mainot programmas motora kompjūterā, no tā paša motora uztaisa versijas ar 170 HP un 150 HP. Tas ir daudz vienkāršāk, kā izprojektēt un palaist ražošanā trīs dažādus dzinējus. Savukārt speciālisti pārprogrammē šo kompjūteru un atkal no lētākā 150 HP motora izspiež 200 HP. To sauc par chip-tuning :) ··· ēde: Apsildāmo sēdekļu ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Pēc cik km jāmaina pievades ķēde? Cik ķēdes maksā? (7)
Mans Pulsars 1,2 benzīns nobraucis 84000 km. Izgājusi no ierindas motora ķēde. Vai tas ir normāli?
Mans Pulsars 1,2 benzīns nobraucis 84000 km. Izgājusi no ierindas motora ķēde. Vai tas ir normāli?
Ja motoram ķēde ir beigta pēc 84000 (vai tiešām beigta?) un šis motors nav izmantots sporta sacensībās vai līdzīgi slogots lielos apgriezienos bez liela nobraukuma, tad tas ir brāķis.
Parasti gan, kad ķēde trūkst, tad pati ķēde ir mazākā bēda. Varbūt to ķēdi vajag tikai nospriegot? Tas tik noziimee vienu..ka tavs auto ir noskreejis daudz vairaak...tu tici tiem ciparinjuem panelii?auto paardeveejs dievojaas ka muukene braukusi tik vaacijaa?pilna latvija ar shaadiem leetticiigajiem ··· ēde: Pēc cik km jāmaina pievades ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
Tā konkrēti atbildot,jānopērk cits C klases Mercedes,kuram ir tā servisa grāmatiņa. Var protams kladē rakstīt visus veiktos darbus un odometra rādījumus.
Jau labu laiku Mersis servisa grāmatiņu neizmanto, visa informācija tiek saglabāta datu bāzē...cita lieta ir instrukcija, bet to Domenikā var nopirkt...
Izdrukaa visu darbu sarakastu no dealera datu baazes , ja tev ir konts online tur uztaisiits. Elementaari tak. Ja nezini, kaa to izdariit, iebrauc pie vinniem nomainiit...vienu lampinnu, un pasaki, ka vajad izdruku. Es, it seviskski pirms pirkt lietotu kaadu autinnu, vienmeer skatos veiktos darbus konkreetajam autinnam. Jo tur var labi redzeet, ja autinnss ir saimniekam ......"chakareejis smadzenes."...:(
av2. Jā tas laikam būs tas pareizākais variants. Bet vai tad Meršu centā to nevar izdarīt?
Man pašam personiski ir bijuši tikai 4 auto . Un visi bez servisa grāmatiņām . Vienmēr esmu izticis bez .Man tās grāmatiņas nevajag ,jo ar katru auto braucu vismaz 7 gadus. Bet tiem kas pērk un pārdod 2 auto gadā - tas ir ļoti svarīgi .Ha-ha.
··· ēde: Kā tikt pie jaunas servisa ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Motora piedevas-vai ir vērts? (18)
Plaši tiek reklamētas visādas motora piedevas gan benzīnniekiem , gan dīzeļiem kompresijas uzlabošanai un cilindra sieniņu daļējai atjaunošanai. Interesē atsauksmes konkrēti par plaši izsmieto Suprotec produkciju un Mototec ...
Plaši tiek reklamētas visādas motora piedevas gan benzīnniekiem , gan dīzeļiem kompresijas uzlabošanai un cilindra sieniņu daļējai atjaunošanai. Interesē atsauksmes konkrēti par plaši izsmieto Suprotec produkciju un Mototec ...
Kaut kāda jēga ir, bet nu no kapremonta tas neizglābs. Bija kādreiz tāds Latvijas produkts Molylat,ja pareizi atceros nosaukumu. Tā pievienošana eļļai,vismaz traktoram deva jūtamus uzlabojumus. Palielinājās jauda un mazāk dūmoja. Piedevas sastāvā bija ļoti smalki krāsainā metāla putekļi,kuri iet cauri filtram,bet aizpilda mikro švīkas un aizkavē nodilumu. Vai tādu vēl ražo,nezinu gan. Jauniem un relatīvi jauniem (0-5 gadi, līdz ~150000km), manuprāt, ar piedevām nav ko iespringt. Galvenais ir lietot labu eļļu (pats dodu priekšroku Mobil), mainīt eļļu/filtru katrus 10000 km un nepaļauties uz deklarētajiem eļļas servisa intervāliem 20000 un vairāk. Manam līzinga zirgam tie ir 40000 km - vājprātīgs cipars.
Savam fana dubļu/meža transportam, kuram iekšā ir iemānīts Indenor dīzelis (lika uz Ford Sierra un kaut kādiem Peugeot) leju iekšā krievu Cupper (ir gan gatavas eļļas, gan piedevas) Izskatās pēc tumši zaļas zampas. Tas dēļ augsta vara satura, kurš izsēžas tērauda diluma vietās. Ja interesē teorija, tad var apskatīties http://www.cupperinfo.ru/ Mērījumus neesmu veicis, taču, kopš šo lietoju, mans dubļu rūķis pielec krietni labāk, nesalīdzināmi mazāk ēd eļļu un velk labāk. Vienīgā nelaime, ka Latvijā neesmu to redzējis. Man to atved pazīstams fūrists no saviem austrumu reisiem. ··· ēde: Motora piedevas-vai ir vērts? lasīt visu diskusiju (18 atbildes) »
