ēde

ēde - jautājumi un diskusijas

Mazam sunim krīt ārā spalva, ēde? (14)
Brauca uz dibena,tad attarpoju,bet probl.turpinas krit ara spalva ...aste jau plika..:(
Eh, šie cietsirdīgie tālārstētāji - kašpirovski!! samāca tādu "saimnieci", un viņa vēl mocīs suni ar loterijā izlozētu diagnozi, līdz vairs nebūs ko vest pie veta.. galīgi bļam-bļam! Ja suņa vietā būtu bērns, uzreiz citu dziesmu dziedātu!!! Vai tiešām nevari saņemties un aizvest pie veta? Nemoci dzīvnieciņu - varbūt vēlreiz jāattārpo, jo parazīti saindē organismu. Ja būtu ēde, tad kasītos. Sēnīšu infekcija varbūt. Ir arī pūšamās zāles - aerosola veidā. Jāved dakterim parādīt - pa telefonu neko neizdakterēsi. hashashiin iesaku tev arī sapilināt uz skausta tos pilienus, mirt nemirsi, bet mazāk kasīsies..
būtu labāk pastudējis sastāvu dzīvnieku barībai un ar ko cilvēki baro savus mīluļus, no dažas labas barības tiešām dzīvnieks var aiziet bojā priekšlaicīgi un ne jau no attārpošanas pilieniem..
Alergija.Javed pie vetarsta. ··· ēde: Mazam sunim krīt ārā spalva, ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
MB Sprinters 313cdi nestrada ABS (8)
Sveiki auto fani jautajums tads ka manam auto nestrada ABS. Deveji ir kartiba ABS bloks ari. Kad nospied bremzi un iedarbini auto lampina nedeg kad palaid bremzu pedali lampina iedegas kas varetu but par vainu?
Autorizētais serviss sia Domeniks! Tur tev visu paskaidros, izskaidros un arī sarēķinās ... Reizeem uz ABS lampinjas veel dazhas sisteemas ir uzkaartas. Skan kaut kāda neloģika. Ir MB specialisti (ne Domeniks), pie tiem arī jāgriežas. trūkst bremžu eļļa (varbūt)... ;) Gan jau ka bremžu pedāļa varde pie vainas. Bet te jau var tikai minēt. Pieslēdz pie datora, un bez minēšanas tādus sīkumus pateiks. ··· ēde: MB Sprinters 313cdi nestrada ABS lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Degvielas patēriņa norma uz 100 km pilsētā Mercedes Sprinter? (9)
Mercedes Benz Sprinter, 2017. izl.gads, pašmasa 2211 kg, pilna masa 3000 kg, kravas furgons N1, dīzeļdegviela - kāda ir degvielas patēriņa norma uz 100 km?
Nav tādas stingri noteiktas normas. Tas atkarīgs no pilsētas, kustības ātruma, kustības vienmērīguma. Ziemā pa sniegainām ielām un sniega putru patēriņš būs ievērojami lielāks, pīķa stundās arī. Rīgā noteikti tas būs lielāks nekā, teiksim, Valmierā. Tā ir tīrākā fizika - jebkura apstāšanās, jebkura braukšanas uzsākšana īpaši smagākām mašīnām prasa arī lielāku jaudu un attiecīgi lielāku degvielas patēriņu. divas brikešpakas uz 100 km pa pilsētu..
un viena kamieļmātes kaka ārpuspilsētas..
atsleegas vaards lielajam pateerinjam sleepjas auto pashmasa..2200 kg..un iekraut var liidz 3000 kg..sanaak 800 kg.nopietni?.auto meesls.viennoziimiigi..man ir" mazais" kabluks..tam jau kravnesiiba 700 kg peec teh.pases.. ".un logiski ka riis degvielu lai kustinaatu sho lielo masu Gan jau ka 11-12 l jārēķinās. Tas pa pilsētu mīcoties. Patiesībā aptuvenajam patēriņam būtu jābūt norādītam specenē, un netā tādu droši vien, ka var atrast. No pieredzes - faktiskais vidējais patēriņš varētu būt 1.2 pret specenē norādīto, bet lielā mērā atkarīgs, kādu degvielu izmanto. Ar dārgo dīzeli noteikti būs mazāks. Norma - nu, principā tā ir transporta uzņēmuma vai nodaļas vadītāja atbildība. ··· ēde: Degvielas patēriņa norma uz ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Apsildāmo sēdekļu uzstādīšana (5)
vai ir iespeja ielikt apsildamos krēslus ja iepriekš nav bijis?
Nauda ir? Tad par ko jautājums? Krēslus ielikt var, bet ja grib lai tie krēsli arī silda, tad nāksies patērēties uz vadības bloku iegādi, nomaiņu, programmēšanu un uzstādīšanu, papildus elektroinstalācijas izveidi, jo jaunāks auto jo komplicētāks un dārgāks process. easy, tikai jautājums par to , kur tos taisies ielikt....un ar ko apsildīt.... https://www.amazon.com/gp/product/B002U6IL9O/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&tag=three04-20&linkCode=as2&cam
p=1789&creative=390957&creativeASIN=B002U6IL9O
Atkarīgs protams no automašīnas, no modeļa. LADAi - diez vai :D
Bet vispār normāls auto ražotājs izveido bāzes modeli, ko var apkarināt ar visādām ekstrām, bet pēc tam tās liek klāt atkarībā no klienta vēlmēm un maciņa. Ja gribi apsildāmus sēdekļus - lūdzu, maksā ! Ja negribi - tad mašīnā būs pliks štekeris kur tādus ir iespēja pieslēgt un vieta panelī slēdzītim. Vienkāršāk ir uzražot vienu bāzes modeli, kuram visas šīs iespējas ir, nekā pēc tam mocīties ar pārbūvi. Šodien jau aiziet pat tik tālu, ka uzražo un atstrādā vienu dzinēja modeli, piemēram 200 HP, bet pēc tam mainot programmas motora kompjūterā, no tā paša motora uztaisa versijas ar 170 HP un 150 HP. Tas ir daudz vienkāršāk, kā izprojektēt un palaist ražošanā trīs dažādus dzinējus. Savukārt speciālisti pārprogrammē šo kompjūteru un atkal no lētākā 150 HP motora izspiež 200 HP. To sauc par chip-tuning :)
··· ēde: Apsildāmo sēdekļu ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Pēc cik km jāmaina pievades ķēde? Cik ķēdes maksā? (7)
Mans Pulsars 1,2 benzīns nobraucis 84000 km. Izgājusi no ierindas motora ķēde. Vai tas ir normāli?
nekādā gadijumā nebrauc uz servisu, pasēdi vēl šeit pie datora pus gadu un viss bus ok, vairs pat uz veikalu braukt negribēsi Nezināju ka japāņi sākuši izmantot ķēdes no krievu žiguļiem.Kad lika paši savas gāja 200000 un vairāk. Tas ir Nissans? Pirmkaart, ja taa ir tiessi kkeede, ne zobsiksna, tad tas ir daudz, daudz par aatru. Autinna garantijai buutu jaasedz viss.Ja zobsiksna, nu praktiski jau ap 100-150 jaamaina ir. Krievu žiguļiem ķēdes nodilums liecināja, ka motors brēc pēc kapitālā remonta.
Ja motoram ķēde ir beigta pēc 84000 (vai tiešām beigta?) un šis motors nav izmantots sporta sacensībās vai līdzīgi slogots lielos apgriezienos bez liela nobraukuma, tad tas ir brāķis.
Parasti gan, kad ķēde trūkst, tad pati ķēde ir mazākā bēda. Varbūt to ķēdi vajag tikai nospriegot?
Tas tik noziimee vienu..ka tavs auto ir noskreejis daudz vairaak...tu tici tiem ciparinjuem panelii?auto paardeveejs dievojaas ka muukene braukusi tik vaacijaa?pilna latvija ar shaadiem leetticiigajiem ··· ēde: Pēc cik km jāmaina pievades ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Tā konkrēti atbildot,jānopērk cits C klases Mercedes,kuram ir tā servisa grāmatiņa. Var protams kladē rakstīt visus veiktos darbus un odometra rādījumus. Jau labu laiku Mersis servisa grāmatiņu neizmanto, visa informācija tiek saglabāta datu bāzē...cita lieta ir instrukcija, bet to Domenikā var nopirkt... Izdrukaa visu darbu sarakastu no dealera datu baazes , ja tev ir konts online tur uztaisiits. Elementaari tak. Ja nezini, kaa to izdariit, iebrauc pie vinniem nomainiit...vienu lampinnu, un pasaki, ka vajad izdruku. Es, it seviskski pirms pirkt lietotu kaadu autinnu, vienmeer skatos veiktos darbus konkreetajam autinnam. Jo tur var labi redzeet, ja autinnss ir saimniekam ......"chakareejis smadzenes."...:( av2. Jā tas laikam būs tas pareizākais variants. Bet vai tad Meršu centā to nevar izdarīt? Man pašam personiski ir bijuši tikai 4 auto . Un visi bez servisa grāmatiņām . Vienmēr esmu izticis bez .Man tās grāmatiņas nevajag ,jo ar katru auto braucu vismaz 7 gadus. Bet tiem kas pērk un pārdod 2 auto gadā - tas ir ļoti svarīgi .Ha-ha. ··· ēde: Kā tikt pie jaunas servisa ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Motora piedevas-vai ir vērts? (18)
Plaši tiek reklamētas visādas motora piedevas gan benzīnniekiem , gan dīzeļiem kompresijas uzlabošanai un cilindra sieniņu daļējai atjaunošanai. Interesē atsauksmes konkrēti par plaši izsmieto Suprotec produkciju un Mototec ...
Pie liela dzinēja noskrējiena parastas transmisijas eļļas(arī padomijas produktu) pievienošana jau paaugstinās kompresiju un samazinās dūmošanu,bet tas ir beigu sākums. Pa lielam,kamēr ir pircēji,būs arī piedevu pārdevēji un lai tas notiktu,jālaiž gaisā reklāma. Ja tas viss strādātu,tad jau eļļu ražotāji sen piedāvātu eļļu,teiksim stipri izdilušiem dzinējiem,bet brīnumi nenotiek. Neaizmirsīsim,ka cilindra virsmai ir honējums(kas nezin šo tehnisko vārdu,tālāk var nelasīt)...tad lūk,tās visas piedevas pielīdzina vertikālās cilindra švīkas un pie viena arī aiztaisa ciet honējumu,kā rezultātā kompresijas gredzeni paliek bez eļļošanas. Jā,dzinēja kompresija uzlabojas,dzinējs paliek klusāks,ekonomiskāks,jaudīgāks pēc šīm piedevām,bet tas nav mūžīgi,jo gredzeni drīz vien sadilst. Protams,tas nenotiks pēc pāris tūkstošiem,iespējams pat ne pēc pusgada. Ja par molibdenu,tad tas nelielās devās ir pievienots visām motoreļļām. Jebkura piedeva eļļā ir limitēta,ražošanas procesā nevar visas foršās,bieži ne tik dārgās piedevas pievienot maksimālajās porcijās,tā ir katra ražotāja spēle ar dzinēja ilgmūžību,dzinēja tīrību,veiktspēju...reizēm pat neliela pārcenšanās var bēdīgi beigties. Par to molibdenu,agrāk bija BMW modeļi,kuriem virs sadales vārpstām eļļošanas trubiņas nāca,tad lūk,šīs trubiņas tika aizsistas pāris mēnešu laikā un varēja meklēt jaunas sadales veles un arī rokerus...ar MB dzinējiem bija līdzīgi...Opel dzinējiem bieži vien aizsērēja kloķvārpstas eļļošanas kanāli.Bet jā,uz pārdošanu efekts bija. Papēti Xado produkciju.
Kaut kāda jēga ir, bet nu no kapremonta tas neizglābs.
Bija kādreiz tāds Latvijas produkts Molylat,ja pareizi atceros nosaukumu. Tā pievienošana eļļai,vismaz traktoram deva jūtamus uzlabojumus. Palielinājās jauda un mazāk dūmoja. Piedevas sastāvā bija ļoti smalki krāsainā metāla putekļi,kuri iet cauri filtram,bet aizpilda mikro švīkas un aizkavē nodilumu. Vai tādu vēl ražo,nezinu gan. Jauniem un relatīvi jauniem (0-5 gadi, līdz ~150000km), manuprāt, ar piedevām nav ko iespringt. Galvenais ir lietot labu eļļu (pats dodu priekšroku Mobil), mainīt eļļu/filtru katrus 10000 km un nepaļauties uz deklarētajiem eļļas servisa intervāliem 20000 un vairāk. Manam līzinga zirgam tie ir 40000 km - vājprātīgs cipars.
Savam fana dubļu/meža transportam, kuram iekšā ir iemānīts Indenor dīzelis (lika uz Ford Sierra un kaut kādiem Peugeot) leju iekšā krievu Cupper (ir gan gatavas eļļas, gan piedevas) Izskatās pēc tumši zaļas zampas. Tas dēļ augsta vara satura, kurš izsēžas tērauda diluma vietās. Ja interesē teorija, tad var apskatīties http://www.cupperinfo.ru/ Mērījumus neesmu veicis, taču, kopš šo lietoju, mans dubļu rūķis pielec krietni labāk, nesalīdzināmi mazāk ēd eļļu un velk labāk. Vienīgā nelaime, ka Latvijā neesmu to redzējis. Man to atved pazīstams fūrists no saviem austrumu reisiem.
··· ēde: Motora piedevas-vai ir vērts? lasīt visu diskusiju (18 atbildes) –»
Kur meklēt Mersedess ml270 aizmugurējo bamperi? (2)
Meklēju mersedess ml 270 aizmugurējo bamperi.
Neticēsi - šrotā

https://www.ss.com/msg/lv/transport/spare-parts/mercedes/ml-class/pelhg.html#ov_id=6613
šrotā

https://www.ss.com/msg/lv/transport/spare-parts/mercedes/ml-class/pelhg.html#ov_id=6613
··· ēde: Kur meklēt Mersedess ml270 ... lasīt visu diskusiju (2 atbildes) –»
Nesilst motors mersim C180 (5)
Sveiki! Piefiksēju ka auto nesilst motors, visu laiku 40 grādi, bet nu neko braucu, tāpat nebija problēmas ar auto apsildīšanu, viss darbojās un salons uzsila 3 minūtēs, jo benzīna dzinējs. Šorīt auto vairs nesilst, pūš ...
Termostats nospruudis atveertaa staavoklii. Maksaa kapeikas nomainit. Ja vien tas temperatuuras puulskstenis panelii nemelo. Ideeaali ir piesleegt kaadu diagnostikas verkki, un paskatioities cik ir reaali temperatuura motoram, un no taa arii vadiities, kaapeec nesilst salons. Jo salons var nesilt arii deell passas pechkas defektiem. Nāk ziema,vismaz naktis jau vēsas un dzesēšanas vainas izpaužas savādāk. Bez"čamdīšanas" neiztikt,bet klasika ir termostats. Ja tiek klāt,pirmajam brīdim var nopakot radiatoru,lai pasildītos un aktīvi nemaitātu motoriņu. Ja šādi jautājumi-fiksi pie meistara... Stipri ticami, ka līmenis par zemu - viņš nesasniedz ne temp. devēju, ne salona caurules. Nav jau tik auksts, lai benzīns neuzsiltu ar atvērtu termostatu. Visticamāk, ka melo termodevējs un pečku čakarē "moderna" klimatkontrole...
Par kapeiku izmaksām nebūtu tik pārliecināts, piemēram termostatu nomainīt daudziem auto ir liels perebojs ar siksnu u.c mezglu demontāžu. Bet mūsu izlutinātie servisnieki pat eļļu pa 20eiro lētāk nemaina.
Tosola liimeni sktiijies? ··· ēde: Nesilst motors mersim C180 lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Ķēdes nomaiņa pēc cik km? Nissan Micra 2003 1.4 (4)
Penelī deg motora indikators, auto ir remontā.Pa priekšu iztīrīts sadales regulators (nelīdzēja) pēc tam nomainīts sadales regulators, (kad dzinējs auksts, uz maziem apgriezieniem rīstās un noslāpst pavisam)serviss saka, ka ...
pirmo reizi dzirdu, ka deell kkeedes riistaas motors. Tas , ka izstiepusies kkeede grab (un arii ticamakais, ka spriegotajs vainiigs) , ka varbuut nav taadas jaudas, kaa gribeetos, bet ..ka riistaas, nee. Tur ir kas cits. vispār jau mikrām uz maziem apgriezieniem strādā 3 cilindri, degvielas ekonomijai, kolektorā ir lapiņvārsts, kurš noslēdz degvielas padevi, tāpēc arī motors uz maziem apgriezieniem rīstās Ja tas auto ir noskrējis kādus 200000km, ļoti pat varētu būt ka ķēde jāmaina. Bet kas tā pa kļūdu? Ja jau ar sadalenes apsteidzes hidrauliku tur ņēmās, gan jau ka tur kāda kļūda par nepareizu leņķi vai neticamu signālu.
Neesmu pārliecināts, bet 90% dodu ka šim auto ir mehāniski regulējami vārsti. Lai kāds norauj vārstu vāku un atstarpes pamēra. Protams ja viss pārējais ok kā dz. temperatūra, nav sūces ieplūdes kolektorā
Ko auto kompis saka? Noteikti ir kļūdas, ja jau panelī deg motora lampiņa. ··· ēde: Ķēdes nomaiņa pēc cik km? ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu